Monday, December 3, 2012

Kelas Nasi Arab,Pizza,Roti dan Kek Carrot bersama RIANG BAKERY

Kelas yang sungguh' HAPPENING' , MERIAH dan MEWAH dengan MAKANAN! Itulah yang dapat saya gambarkan pada kelas masakan oleh RIANG BAKERY pada 28hb Nov 2012 lalu di teratak kami di HomeCafeKitchen.Ada yang datang sejauh Rawang utk menimba ilmu.Good Job Kamsiah!

Tak dilupakan,jutaanTERIMA KASIH DAUN KELADI kepada Pn Linda dan K.Ina kerana sudi mengadakan kelas demo di tempat saya.Makanan-makanannya pun enak,tak lupa mempromosi sekali ''Periuk Ajaib'' Noxxa yang boleh memasak Nasi Arab dlm 10 minit sahaja! Sungguh Ajaib kan!

Itulah teknologi namanya!

 (Lepas tu tak menang tangan saya ambikkan order mereka.Dengan oven-oven sekali laris!.Tak sabar nak  buat roti sendiri katakan...)


Sessi Penerangan Resepi
Jom,kita lihat satu persatu 'Moment" tersebut.

Ikut sukatan ya...

Antara peserta yang khusyuk...yg menyembang pun ada!hi hi..
Aksi peserta.Steady Kak Tipah!
Ni Carrot cake.T.kasih Pn Linda!

Roti wholemeal sebijik mcm kat kedai!

Posing dulu sebelum makan.Sabar yea.
 
Nasi Arab versi ''Orang Kita''
Juadah Hari ini.Macam-macam ada!

Naik hancur saya potong roti..sori ya..dah tak sabar

Kepada yang berminat nak sertai kelas begini,sila hubungi saya di 019-2231442
atau boleh tinggalkan mesej di homecafekitc@yahoo.com atau mesej di sini saja.

Yuran kelas amat-amatlah berpatutan, 5 menu hanya Rm50,ok kan?
InsyaAllah,di lain masa saya akan aturkan menu2 WESTERN pulak dengan tawaran yuran yg berpatutan.Jumlah peserta hanyalah dari 6-12 orang sahaja.Ok,hingga di sini...kita jumpa di kelas seterusnya.InsyaAllah.

Salam Ceria dari saya:
Rozana Othman

(Sempat jugak saya buat pizza pada hujung minggu tu mengikut tunjuk ajar cikgu.Taraaa...!!
15 minit bakar dah jadi.!.buat utk breakfast lagi.Happy je anak2 saya...

Homemade Pizza Ayam
T.Kasih mama.Yummy!


No comments:

Post a Comment