Sunday, June 10, 2012

Pek Bajet ''BALIK KAMPUNG'' 2012

SUKA SANGAT buat pek bajet begini sebab kalau saya pun saya akan capai tanpa fikir panjang sangat.(Fikir tetap fikir..)

Saya sarankan 1 beg Bajet yang ada macam-macam dalamnya.Harga pun amatlah berbaloi.

Berikut adalah gambar2 makanan yang akan saya masukkan dalam Pek ''Balik Kampung'' saya tahun ini.

A)Pek 'Standard'
1.Kek Coklat (ada topping) 8''x8''
2.Kuih tat nenas 60 biji
3.Kuih Coklat cip (sepenuh balang)
4.Bahulu cermai coklat chip (80 biji)
5.Kerepek Pisang Tanduk Rangup (500g)
6.Kerepek Ubi Pedas sedap (500g)

Nilai Rm135
Harga saya: Rm100 sahaja

B)Pek ''Premium''
Seperti di atas cuma tambah Kek Lapis Asam Manis 8''x4''
Rm150
Bahulu Cermai Coklat Chip (80 biji)

Kek Coklat Moist ''Beryl's''
Tat nenas istimewa 60biji
Coklat Cip.Best! 50biji
 
Kerepek pisang tanduk (500g)
Ubi pedas (500g)

Di atas adalah gabungan berbagai jenis kek,biskut dan kerepek yang sentiasa 'evergreen'..tak jemu dimakan dan hidangan wajib hari raya.Semua ini akan saya sertakan dengan ''Gift Bag''.Biasa-biasa aje,tapi sesuai sangat utk cenderamata orang-orang tersayang kat kampung...(Warna macam-macam..)

''Gift Bag'' (contoh)


Kalau nak yang ''Premium'',harganya 'up' lah sikit.Tambah kek Lapis Asam (RM150)

Kek Lapis Asam 8''x4''

Apalagi? Yang berminat utk ''booking'' untuk raya,tempahan telah dibuka sekarang.
Saya perlu hanya Rm50 deposit utk mengesahkan 'order' anda.Selebihnya boleh bayar kemudian.

Yang berminat jadi ejen,saya ada harga ISTIMEWA untuk anda.
Beli 10 unit ke atas,saya kasi 10% diskaun.(pembelian kena buat serentak)
Yang beli sikit-sikit,anda boleh jual pada harga biasa:

1.Pek 'Standard' Rm135
2.Per 'Premium' Rm170


Boleh hubungi saya di ruangan ''leave comment'' atau sms terus ke 019-2231442 (Pn Rozana)
Untuk 'deal' seterusnya,boleh pertanyaan anda ke  email berikut: homecafekitc@yahoo.com

No comments:

Post a Comment