Wednesday, September 19, 2012

Hiasan Cup Cakes


CUP CAKES!

Kepada pencinta ''cup cakes'',anda boleh 'try' datang ke worksyop saya...kami akan membantu anda mendekorasi kek cawan kegemaran anda.

Mungkin boleh belajar kek yang asas seperti ''VANILLA CUPCAKES'' atau terus kepada yang sentiasa RED dan HOT kini iaitu ''RED VELVET''.Jika anda ''beginner''@ tidak tahu langsung mendekor kek cawan,di sini ada beberapa teknik dan kaedah asas menghias kek.

Antaranya:
1.''Spiral technique'' (teknik asas pusing2)

2.''Grass technique''

3.''Rose Technique''

4.''Free Style''/frosting

5.''Edible image sticker''


Jom tengok gambar CT dgn kek cawan kami...

''SIMPLY SITI''
Grass Technique

Jangan terkejut ya..ni bukan ''super impose''..memang ''real''..bagaimana dapat ni? Adalah...''BIARLAH RAHSIA''...kata CT..bukan kata saya..

Adik saya,Rohaiza@eja akan membantu saya sepanjang kelas dekor..malah kek di atas tu dialah yang hias...saya akan bantu dengan persiapan kek,beliau pula akan tunjukkan teknik2 menghias.

Jom layan beberapa gambar kek yang sempat disediakan untuk makan-makan...

Cartoon Image

British flag/Free Style

Rose Technique

Basic Spiral
Multi Design
Simple & Sweet


Jika berminat,sila hubungi saya di talian: 019-2231442 (Pn Rozana )utk kelas ''personal'' atau berkumpulan.

Untuk kelas ''Personal'',hanya Rm200 seorang.

Kelas ''berkumpulan'' @ Rm120 seorang (min 4 orang)

Boleh juga email ke homecafekitc@yahoo.com utk membuat temujanji kelas.

Jumpa anda nanti..!

No comments:

Post a Comment